
W jaki sposób zareklamować swój warsztat samochodowy w Internecie?
Jeśli jesteś mechanikiem, najzwyczajniej w świecie prowadzisz warsztat, musisz postarać się o bardzo dużą ilość klienteli. Przecież utrzymanie biznesu w Polsce nie jest tanie, toteż trzeba dużo zarabiać. Dobra, ale skończmy już z komunałami, przejdźmy do meritum…
Świetna metoda reklamy naprawy samochodów to z pewnością obecność na Facebooku. Fanpage warsztatu to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Będziemy mieli okazję reklamować się niemalże za darmo. Jeżeli będziemy publikowali interesujące treści, do tego będziemy bardzo szybko odpowiadać na pytania ludzi, zapewne będziemy znani wśród okolicznych kierowców. Do tego kierowcy, którzy do tej pory raczej nie korzystali z wykonywanych przez nas usług naprawczych, będą mieli większe zaufanie do naszej działalności. Będą wiedzieli, że nie mają w tym momencie do czynienia z najzupełniej nieznanymi mechanikami. Może nawet partaczami, amatorami…
Bardzo dużo daje zakładowi motoryzacyjnemu niewątpliwie Google. Chyba jasne, że Google to na dzisiaj najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa w większości krajów, również oczywiście u nas. AdWords sprawia, że strona internetowa prowadzonego przez nas zakładu będzie codziennie odwiedzana przez takich ludzi, którzy przynajmniej w teorii poszukują dobrego mechanika. Naturalnie za każdorazowe kliknięcie musimy zapłacić. Powinniśmy więc dbać o możliwie jak najwyższe konwersje!
Jeżeli rozchodzi się o wyszukiwarki, z pewnością pozycjonowanie również daje efekt. Chyba jasne, że wejścia z wyszukiwarek stron internetowych są bezpłatne. Nic nie płacimy. Jednak miejmy na uwadze, że usługa SEO – solidna usługa, nie może być tania.
Autor artykułu: http://protape.pl/